Obóz Mikoszewo - Dzień 5

Wstaliśmy o 7 (żadna niespodzianka) - i zabraliśmy się do roboty: lekki bieg, rozciąganie i powtórka kata w grupach zaawansowania. Potem było śniadanie i znowu ruszyliśmy do pracy (bo wczoraj była wycieczka i trzeba było nadrobić). Do południa w grupach, z podziałem na stopnie uczyliśmy się podstawowych padów i podcięć. Niektórzy dla odprężenia grali w unihokeja. Na obiad był żurek z ziemniakami i panierowana pierś z kurczaka, co dało nam siłę do kolejnych wyzwań: jiu ippon kumite z zastosowaniem podcięć i to pod okiem najlepszych trenerów walki: Radosława Olczyka, Damian Stasiaka i Damiana Tomasika. Komisję czystości ucieszyły postępy w porządkach, tym razem najlepsi okazali się : Super Karatecy i Królewscy.

Obóz Mikoszewo - Dzień 4

O 6:30 wstali starsi obozowicze i przebiegli sobie dla sportu 12km. Młodsi dzisiaj nie mieli rozruchu i mogli trochę dłużej pospać. Po śniadaniu i zabraniu suchego prowiantu, pojechaliśmy zabytkową, wąskotorową kolejką na wycieczkę do miejscowości Stegny. Oprócz zwyczajnych, ale pysznych atrakcji w rodzaju lodów i gofrow, tudzież nabyciu kilku nadmorskich pamiątek i posiedzeniu na plaży ( nasza jednak dużo ładniejsza) - zobaczyliśmy niecodzienną wystawę. W miejscowym domu kultury prezentowana jest kolekcja 12 tysięcy zabawek z czekoladowych Kinder- niespodzianek. Kolekcjoner, Maciej Wojtalewiecz zbiera je od 20 lat!

Obóz Mikoszewo - Dzień 3

Trzeci dzień mikoszewskiego obozu rozpoczęliśmy tradycyjnie- porannym rozruchem w lesie (młodsi) i biegiem (trochę starsi). Zaraz po powrocie zjedliśmy śniadanie i zaczęliśmy mocno ćwiczyć. Tematem przedpołudniowych treningów były techniki nożne. Po treningach młodsi bawili się na placu zabaw, a potem już był obiad. Jeszcze tylko kontrola czystości i zaczęliśmy zmagania w różnych konkursach sprawnościowych i na torach przeszkód. Następnie chwilę odpoczęliśmy i znowu był trening - tym razem rozwijający umiejętności w kumite. Zajęcia crossfit dla starszych uczestników obozu pokazały, że jest moc! Po wysiłku zjedliśmy kolację i wyruszyliśmy na plażę, gdzie nastąpiła miła chwila- uczciliśmy naszych solenizantów. 12 urodziny obchodził Mateusz Ryba, a 11 lat skończyło rodzeństwo- Pola i Antoni Mac.

Obóz Mikoszewo - Dzień 2

Drugi dzień obozu zaczął się o 7 rano. Młodsi karatecy w ramach rozruchu pobiegli do lasu z senseiem Rafałem. Starszych sensei Mateusz zabrał na 7- kilometrową przebieżkę po okolicy. Potem zasłużone śniadanie, niezasłużone porządki w pokojach i ruszyliśmy z treningami. Od 10.00 12.30 ćwiczyliśmy w grupach, z podziałem na stopnie, a tematem treningów była dynamika ciała w podstawowych technikach w miejscu i w ruchu oraz doskonalenie Heian. Pozostali grali w piłkę, siatkówkę, piłkarzyki, bilard lub bawili się na placu zabaw z senseiem Grzegorzem. Na obiad była zupa ogórkowa oraz pierogi z truskawkami i serem (mamy lubią takie rzeczy wiedzieć;). Po obiedzie mieliśmy czas na zakupy w sklepiku, zabawy i opalanie się przy basenie.

Obóz Mikoszewo - Dzień 1

Pierwszy dzień obozu i pierwsze wrażenia za nami. O świcie zajechaliśmy do ośrodka i pierwsze kroki skierowaliśmy na plażę. Jeszcze nieco zaspani przywitaliśmy nowy dzień nad Bałtykiem. Morze o poranku jest piękne.... Budowaliśmy zamki z piasku, moczyliśmy stopy w słonej wodzie i graliśmy w piłę. Antek Czechowski obchodził dziś 10 urodziny! Był tort, mufinki i masa plażowych niespodzianek dla solenizanta. Po plażowaniu nastąpiły ciężkie chwile, musieliśmy (porządnie!) rozpakować nasze plecaki. Senseie sprawdzali porządek (po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni) - powleczone pościele i samodzielnie przygotowane pokoje. Zjedliśmy pyszny obiad, a potem pod okiem instruktorów szaleliśmy w ośrodkowym basenie i graliśmy w piłkę. Jest wsród nas wielu zapalonych piłkarzy, więc zapowiadają się interesujące rozgrywki.

Informacje obozowe

Informacje dla osób wyjeżdżających na letnie obozy z Krakowskim KKT

Godziny i miejsca wyjazdu na obozy do Mikoszewa i Starej Wsi podane są w zakładce obozy.
Przypominamy spóźnialskim o kartach obozowych !!!

Co należy zabrać...

Piknik Klubowy KKKT

Tak miłej soboty nie pamiętają najstarsi górale z Krzyworzeki, zjechało się na nasz piknik ponad 200 osób! Wszyscy przywieźli moc pyszności- mięsa na grill, sałatki, ciasta, ciasteczka, sosy, owoce, więc nikt nie wyjechał głodny. Bardzo, bardzo dziękujemy za pomoc i zaangażowanie, szczególnie Kasi Kozioł, która nad wszystkim czuwała, a także Markowi Biesadze i Michałowi Pietrusiakowi - mistrzom grilla! Było też ognisko, piekliśmy kiełbaski i pracowicie lepiliśmy specjalność ogrodu - drożdżowe podłużne bułeczki na patykach, z masłem czosnkowym. Kto nie próbował- zapraszamy za rok.....odjazd...Pogoda była świetna, z wyjątkiem maleńkiego epizodu mżawki podczas pokazu, ale kiedy Klaudia Mleko wykonała serię swoich słynnych kopnięć- deszcz ze strachu przestał padać. Były tez szaleństwa na trawie, przeciąganie liny, biegi w workach, morsy siedziały w basenie, piłkarze i piłkarki rozgrywali mecze, w ogóle - nastąpiła ogólna integracja i poczucie fantastycznej atmosfery klubowej.
zapraszamy do obejrzenia zdjęć...