Jak się może Państwo zorientowali - na razie działamy według niezawodnego i genialnie prostego schematu: trening-jedzenie-trening-jedzenie-trening-spanie. Czasem są małe wyjątki, o których zawsze śpieszymy Was zawiadomić. Dziś na przykład sprzątaliśmy w naszych ślicznych domkach, byliśmy na plaży, graliśmy w unihokeja i trenowaliśmy po kolacji ju-jitu. Kulminacyjnym punktem dnia był wieczór. Ognisko! Sami zebraliśmy drzewo w pobliskim lasku, bo prawdziwy karateka potrafi sobie sam wszystko zorganizować. Cały dzień szykowaliśmy piosenki, przemyśliwaliśmy nad skeczami i przypominaliśmy sobie najśmieszniejsze żart na świecie.

Dzisiaj obudziło nas piękne słońce i śpiew mew. Z przyzwyczajenia o 7:00 wszyscy byli już ustawieni i gotowi do porannego rozruchu. Nie ma to jak dobre nawyki. Po śniadaniu: słiming, plażing, smażing, bicepsing (to ćwiczenie mięśni) i tak do samego obiadu. Na obiad była pyszna pomidorowa z ryżem (wielkokrotne dokładki, a raczej dolewki), a na drugie sznycel, ziemniaki i sałatka z kapusty pekińskiej. Po obiedzie mieliśmy zajęcia w grupach m. in. zawody pływackie w naszym basenie. Walka była zacięta – a oto wyniki: pierwsze miejsce - Wiktor Lech , drugie - Leon Chłopicki, trzecie - Adam Śliwa. W drugiej rundzie znowu wygrał Wiktor Lech, drugi był Rufus Tronowski, a trzeci a Leon Chłopicki.

Wstaliśmy o 7:00, bo nie przyjechaliśmy tu się wysypiać, tylko trenować. I się zaczęło - dla chętnych bieg - 8 km na plaże, dla tych, co zostali - zajęcia w lesie. Płatki i kanapki na śniadanie, a potem lekcje karate. Temat: dla młodszych - kapniecie ushiro geri i ushiro ura mawashi geri oraz dynamika ciała na bazie kata heian shodan i heian nidan , dla starszych sposoby poruszania się (przesunięcia, zejścia z linii ataku) oraz doskonalenie padów. Poznajemy podcięcia i obalenia przeciwnika i to się niektórym bardzo podoba... Potem mniej i bardziej relaksacyjne zajęcia w grupach: tory przeszkód ,wyścigi rzędów, strzelanie z wiatrówki, badminton. No i - siatkówka, wielkie emocje, mecz: chłopcy na dziewczyny. Chłopcy pozwolili sobie wygrać.

Dziś wstaliśmy, zgodnie z planem o 7.00 i jak zawsze, zaczęliśmy ostro: rozruch w grupa: bieganie, las, plaża. Zasłużyliśmy na jajecznicę. Wzmocniliśmy się, bo czekał nas przedpołudniowy blok treningowy. Ćwiczyliśmy dynamikę ciała w podstawowych technikach, taiming - sen no sen (techniki ręczne i nożne). Po zajęciach poszliśmy na lody i do sklepu. Na obiad (wiadomo-niedziela) - pyszny rosół z makaronem ,ziemniaki, kurczak i surówka z marchewki, a na deser czekoladowe wafle. Po obiedzie - znowu trening, koncentrowaliśmy się na sposobach poruszania się w kumite i uczyliśmy się atakować w jiu ippon kumite. Potem w grupach ćwiczyliśmy dalej w innych dyscyplinach, bo jesteśmy wszechstronni: strzelanie z łuku, pływanie, siatkówka, piłka nożna, bilard.

Obóz karate nad morzem Mikoszewo 2014 rozpoczęty

Dzień I

Był środek nocy i niektórym mogło się wydawać, że to sen – ale to się działo naprawdę: wyjechaliśmy nad morze. O 4 rano. Droga minęła szybko i przyjemnie przy następujących filmach: Krudowie, Madagaskar 3, Odlot i Eragon. O 16.00 byliśmy w "Grzesiu", który przyjął nas gościnnie łazankami i szwedzkim bufetem. Jest nas 150 – z Krakowa i Aleksandrowa Łódzkiego. Zostaliśmy rozdzieleni do pokoi, rozpoznaliśmy teren – a o 20:00 zaczął się trening, żeby rozprostować kości po podróży.

Wyniki Głosowania

Miło nam poinformować, że nasza zawodniczka - Wikusia Zachariasz wygrała w plebiscycie na Młodzieżowego Sportowca Roku w Krakowie. Dziękujemy wszystkim, którzy się do tego przyczynili!

W pierwszej szóstce najlepszych znaleźli się też Klaudia Mleko (3 miejsce), Krzysiek Buczek (5 miejsce) i Karol Chłopicki (6 miejsce).

Wikusia dostanie pamiątkową statuetkę i udzieli wywiadu Gazecie Krakowskiej. Nie możemy się doczekać, co też tam przeczytamy...